Posted: Tue Jun 29, 2010 17:36 Post subject: buigen van FW resin.
Hoi,
heb net een FW Shuriken Turret binnen, alleen is 1 gun een beetje krom.
Wat te doen?
Heb wel eens gefluister gehoord over kokend water, maar voordat ik dat probeer, wil ik graag confirmation.
gewoon je gootsteen vol laten lopen met warm/kokend water, je kromme resin erin gooien, geniet ondertussen van een drankje met het warme weer en dan kan je na een stief kwartiertje ofzo heeel langzaam je resin buigen _________________
GT Achievements:
GT 2005-2007: Last place (Executiebokaal)
Great Gamer 2007 (Sportsmanship)
Flink hete kraan is meestal genoeg; en na het bijbuigen kun je het onder de koude kraan fixeren... _________________ Zo. Die grijns krijgen ze d'r bij mij voorlopig niet meer af...
... Snarf, met een kwartier in kokend water hou je een hoopje blubber over.
Ik beleef tijd heel anders dan de meeste mensen! *springt in z'n DeLorean* _________________
GT Achievements:
GT 2005-2007: Last place (Executiebokaal)
Great Gamer 2007 (Sportsmanship)
Ik gebruik meestal een waterkoken en een lang pincet.
Dan kan je ook enkel dat deel dat gebogen moet worden onderdompelen.
Wel altijd voorzichtig buigen! Het is en blijft resin, en als't niet warm genoeg is riskeer je de boel toch nog te breken (en die kans is dan nog eens 10 keer vergroot met dat zwakke panzee-wapentje) _________________ www.bdow.be/paintingcrusade
eh, bedoel je panzee, Dat leger heeft je van tafel geveegt??
FY
Ja, luister hoor eens hier, als tornooi-organisator moet je je plaats kennen hé...
Iedereen van tafel vegen en met de hoofdprijs naar huis lopen als organisator dat doe je gewoon niet _________________ www.bdow.be/paintingcrusade
Ja, luister hoor eens hier, als tornooi-organisator moet je je plaats kennen hé...
Iedereen van tafel vegen en met de hoofdprijs naar huis lopen als organisator dat doe je gewoon niet
Ah, wat ben je toch een goeie knul...
(knuffel Quase)
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum