Ben weer online na soort verhuizing (vaders huis leeghalen ivm opname in tehuis). Ben nog beetje druk met inrivhten van m'n huis met alle extra spullen, maar wil jullie de foto's van onze quest van 2 weken terug niet onthouden, vooral omdat de firechasm voor het eerst gebruikt werd. het waren de eerste twee verdiepingen van death below karak azgal uit het rpg boek. De getoverde bos bloemen viel weer, en gelukkig maar, is één van m'n favoriete events. verder laat ik het verslag aan cyrus over....
_________________ Zo. Die grijns krijgen ze d'r bij mij voorlopig niet meer af...
Posted: Thu Apr 01, 2010 17:26 Post subject:
Meh niet kietelen maar heel lief over zijn buikje en tietjes aaien xD Wordt geheel onpasselijk van whiiiii _________________ 2008 quote of the year:
Snarf on a secret meeting:
Spongebeard!
Hij woont in een aNNanas diep in de.....Jungle
afgelopen zaterdag de laatste verdieping van death below karak azgal gespeeld:
squigs!!
en hobgoblins!
Magical passageways, the day after: where the $%@#$&*$%^&* are we?
ah. up the creek without a paddle... as usual...
black orc bosses met magic armour, weapon & item blijken naar te zijn
los van wat trollen weinig monsters in dit avontuur, des te meer leuke puzzels en kamers die vollopen met water of zand. Yummy... _________________ Zo. Die grijns krijgen ze d'r bij mij voorlopig niet meer af...
En gisteren deep 1 van The Cult of Kasimir gespeeld (door mij geschreven) De helden kregen bericht over verdachte toestanden bij strongwind peak, en reisden er meteen heen. De ingang van de dungeon bleek het ergst van allemaal, die arme helden hebben er bijna 2 uur over gedaan om de eerste twee kamers door te komen, en het waren maar een T-junction en gang ook! Maar ja, dat krijg je met een wizard die iets van 4 unexpected events weet te gooien....
en dan zal je zien dat het spoken zijn waar ze niks aan verdienen
gelukkig wel de door Cyrus erg mooi gepainte (maar helaas wat minder goed gefotografeerde) fiends of slaanesh neer mogen zetten...:
Ome Snarf (achter de fontein) was blij dattie de trollekots op z'n cheap fur cloak kon opvangen ipv op z'n dure harnas:
de dungeon was toch vooral chaos-infested
Zo rond deze tijd viel de dwerg in een magische slaap. De elf greep deze gouden kans op payback (de dwerg verdient al een tijdje aardig veel goud met het verklappen van de verblijfplaats vd elf aan diens wannabe bride (Sheila de elf) die hem al een tijd achterna zit maar steeds maar niet te pakken krijgt) En vulde eerst een dwarf tankard met:
en smeerde vervolgens de baard vd dwerg helemaal onder!
Desondanks wisten de helden wat vooruitgang te boeken, ondanks flinke tegenstand:
(Hier bleek de halfling ook wat minder goed ter been en landde pardoes in de mestput van de minotaurs)
en ondanks wat precair losse-voetenwerk op de brug (vielen er toch bijna een witch hunter en halfling in de lava, mwuhahaha) wisten ze toch veilig de overkant te bereiken en de leden van de chaos-cult flink klop te geven:
Vooral zarc was blij de sorcerer eindelijk te pakken te hebben, die was hem al 3x ontsnapt... (of stiekem toch 4x? mwuhahaha)
Volgende keer deep 2... _________________ Zo. Die grijns krijgen ze d'r bij mij voorlopig niet meer af...
jahoor, meneer de elf loopt met witte handschoenen door de dungeon om alle stofnesten op te sporen... vindt ie het gek dattie nooit een monster doodslaat... _________________ Zo. Die grijns krijgen ze d'r bij mij voorlopig niet meer af...
en met al dat gedoe vergeet ik nog één van de mooiste acties van de pot: de elf die de levitate spell gebruikt om de dwerg achter de halfling aan in de beerput van de minotaurs te gooien, mooi verzonnen! _________________ Zo. Die grijns krijgen ze d'r bij mij voorlopig niet meer af...
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum